Narinbiranne Haftaya girdiğimde çatı muanesi yapıldı . Olmayan ağrı olmayan kanama o an başladı .,3 kere yapıldı 3 cm açıklık var dendi. Yarın gel doğuma dediler sonra telefonla ertelediler. 38+4 te suyum geldi sancım.yoktu.doktora mesaj attm acil hastaneye gitmemi söyledi . Hastaneye gittk açılma 5 cm sancı hala yok sürekli çatı muanesi yapıyorlar her saat başı o muane ne kadar acı olduğunu bilen bilir belki 100 kere yapılmıştır abartmıyorum 16 saat boyunca . Nstye bağladıklarnda sancım vardı çok kötüydüm 7 cm açıklıkla hala bekliyordum doğumu bir taraftan bağırırken bir taraftan ebe nst çekiyordu. Yırtıldığıni hissettim iki defa bağırırken söylememe rağmen beni ayağa kaldırıp koridorda yürütmeye çalıştı. Sancım geldiğinde Allah’tan yere diz çökmüştm hasta bezinin içine bebeğin kafası herşeyiyle çıktı beni apar topar aldılar sedyeye doktoru bekledim çocuğu kestiler kordonu zaten çıkmıştı 20 dk sonra doktor geldi sadce dikiş attı. 3750 özel hastane para verdik bide kendi kendime.dogum yapmama.ragmen makatima kadar yirtilmisti zor yürüyordum. Çıkış verildi eve geldim oturamiyordum. Çocuğumu zor emziriyordum. Birde orda ebeler bana emzirme şeklini yanlış göstermişler ben uykusuz kaldım 3 gün boyunca emzirdigimi sanarken süt kanallarini kesiyormusm meğerse cocugum sarılık olmuş yine aynı hastaneye gittik göbek kordonuna koydukları bez çocukta göbek bginda enfeksiyon yapms sarılık olmuş kan değeri düşmüş 2 gün de öyle yatırdılar 1250 de öyle verdik. Şuan ben psikolojik olarak hiç iyi değilim çok kötü doğum yaşadım. Ayakta olsaydim çocuğum kafası betona düşecekti ölecekti Allah korusun ona rağmen hala para aldılar . Hem maddi hem manevi çok yıpratıcı hala iyilesemedim 16 gün oldu dikişlerim iyileşmedi ben hala oturamiyorum . Şikayet etsem hastaneyi yanları kalsın istemiyorum nasıl yol izlemem lazm yoksa yanları kalirmi boşuna mı şikayet ederim nolur yanıt verin 😔