Serra_Annesi Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 15 günlük doktor ateşi için fitil verdi günde kaç kez kullanacağımızı sormayı unuttum. Günde kaç kere fitil verebilirim. Saat 3 buçukta bir kere vermiştim.Yine ateşi var versem mi yoksa calpol mu versem ?
Akalinbetul_8 Serra_Annesi canım fitil en son care dıye bılıyorum o donemde de ⅓ paranox verılıyor dıye biliyorum sen bilirsin ama calpol daha ıyı ayrıca ıkı ılac arasında galıba cok acilse 4 saat normalde 6 saat olmalı dıye biliyorum
Serra_Annesi Akalinbetul_8 Doktorum ateşi 38 bulduğunda direk fitil ver dedi. Şimdi tekrar ateşi 37.5 bende calpol mu versem diye düşündüm. Gece yatarken yükselirse fitil veririm diye düşündüm 2. Kez fitilden zarar olur mu
Soyadiuzun Serra_Annesi 37.5 ateşte müdahale etmemeniz gerekiyor Vücut direnç göstersin diye Ilık duşla ya da soğuk uygulamayla destekleyin Benim oğlumda geçen hafta hastalandı 40.5 ları gördük Korkmayın inşallah hemen düzelir 🤲🏻