Doktorunuz tavsiye etmeden bence mama vermeyin. Stres yapmayın bol bol emzirin sütünüz artacaktır. Emzirdikten sonra göğüsünüzde kalan sütü sagın . Meme ne kadar uyarılırsa o kadar süt üretir. Stres yapıp sütünüzün azaldığını düşünürseniz sütünüz azalabilir. Komposto tüketin bol su için dere otu, hurma yiyin ama en önemlisi emzirmek 😊