Kimeneayol Ben sana tecrübe ile derimki ne yiyosanız ondan ver. Çünkü iki çocuğuma ayrı yemek vere vere yemek seçen çocuklarım oldu. Damak tatları bile değişik. Valla bakıyorum çevreme kasmayan annelerin çocuklaro herşeyi yiyor. Aman onu vermeyelim aman bunu veremeyelim diye diye, yeni yeni beslenme şekilleriyle, aman organik olsunlarla, ayyy onumı veriyorsun bebeğine diye tepkiler veren annelerden de sebep, hiçte hoş bir beslenme şeklimiz olmuyor.