bunemeselaa Kızımın ilk kanı hastanede alınmıştı 2.kanı da sağlık ocağında 1 aylıkken ..
Kızım 6 aylıkken arayıp tiroidi yüksek dedileer kanda öyle çıkmış dediler hemen bi doktora götürün dediler Çok sinirlenmiştm 6 ay sonra hbaer vermek nedir diye … Sağlık ocağındaki hemşiremiz aramıştı anca sıranız geldi sonuç çıktı da haber verdik dediler…. Ben Malatya’da Turgut Özal İnönü Araştırma Hastanesne götürdüm Devlet Hastanesi’ne de götürdüm sonra Özele bile götürdüm ama değerleri normaldi….
Bu ara yine kontrol ettiricem..