Fatmanraslan benim kızımda öyleydi ilk 15 gün çok zorlandım uyanması için 🤦🏻♀️
Doktor çok normal olduğunu söyledi zorda olsa uyandırıp emzir sık sık demişti.
Dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor ve gece gündüz ayrımı yook.
Burnunu sıkıyorduk ayağının altiyla oynuyorduk topugunu sıkıp uğraşıyorduk en son soyuyor veya altını aciyorduk öyle biraz rahatı bozluyor uyaniyordu 😅😅