hemsire09 Kızlar bebeğimi severken bcg yani verem aşısı yerini kopardım yanlışlıkla biraz kan ve iltihap aktı daha önce başına gelen var mı bir şey olur mu doktora da gidemiyorum eşim yok hemşireyi aradım l da bilmiyor
berenkus_ hemsire09 keske ellemeseydi ama batikonla yara rtrafi temizle yara üzerine surulmez bilgin olsun
hemsire09 Merveeemeeliss yani hemşire de kendi kendine düşseydi keşke dedi bende panik oldum benim yüzümden olunca
hemsire09 Dondurmalikahve ya kendiliğinden olsa oanik yapmam da biraz benim yüzümden olumca çok korktum batikon falan sür dedi hemşire
hemsire09 berenkus_ ya bilerek ellememiltim seviyordum birden çığlık attı baktım kolu aşı yeri kanıyor hiç fark etmedim bile yani
Zeyda hemsire09 bende kıyafetini giydirirsen patlatmıştım örgünde doktor kontrolümüz vardı sordum önemsemedi olur öyle geçer dedi
Zeyda hemsire09 valla ben yapmadım kurudu duşta aldırdım birşey olmadı evde betadin varsa pamukla pansuman yapın siz isterseniz geçmiş olsun 🤗
Edaisk hemsire09 bizimki de dusta patladi. Iltihap akti. Doktora sordum. Hic onemli degil dedi. Hatta asinin tutmus oldugunun gostergesi dedi. Kendi kendine gecer dedi.
Morningstar hemsire09 birşey olmaz ben kendi olduğum zamanı hatırlıyorum iltihaplanmisti birşey olmamıştı arkadaşımın kolunu yanlışlıkla bı kaç kere patlatmıştim oynarken onada hiç birşey olmamıştı
hemsire09 Ipegim ya evet de koparılmaması gerekiyor ya sonuçta istemeden müdahale etmiş oldum diye panikledim biraz