Aysun16 10gune kadar normal yapmaması sorun etmeyin.. Oglum 10.gun yaptı sevıncten cıglık attım:) doktorumuz sorun olmadığını bazı bebeklerin 15gunde bir yaptıgını kabızlık olmadığı taktırde sorun olmadığını soyledı.. Zaten 💩 suresinin uzaması ile kabızlık tamamen ayrı seyler..