lceLady Kızlar dogum yapalı 15 ay oldu. Sezeryan oldum. Dün adet oldum ( ilk kez değil )ama afedersiniz ufak et parçası vardı pedimin üzerinde. Bu nedir neden olur 😵💫 dr gitmem gerek mi
[silindi] lceLady ben de panik olmustum gittigimde normal dedi. Sadece sari renkli kokulu akinti olursa kanla birlikte o zaman gel, iltihap yapmis demektir demisti. Rica ederim 🙏