mygy13 siz en iyisini yapmışsınız. Almışken monttur vs alın yani. Ben daha kış gelmeden kışlık alışverişini yaptım çocuklarımın. Geçen haftalarda oğluma yağmurluk alacaktım LCWaikiki’de 250 tl idi almayı unuttum sepette kaldı öylece iki önce alayım artık dedim 400 küsür olmuş😒 gittim zaradan aldım en azından verdiğim paraya değsin dedim.