Ahmet_22 bebeğim altı aylık işe başladım bir kaç gün önce. Kayınvalidem bakacaktı ben öğretmenim. Sabahçı değil öğlenci olduğum için yan çizdi. Son dk yüz üstü kaldım yani bakıcı arayışına girdim, bulamazsam ücretsiz izne ayrılıp kendim bakacağım bu yıl bebeğime