Selam hanımlar bu postu çok yakın bir arkadaşım için açıyorum Ve tecrübelerinize ihtiyacım var süreç nasıl ilerliyor hamileyken ev koli bakterisi olan ve 100.000 bin yakın bakteri çıkmış sanırım iki aylık hamile sizin de başınıza böyle bir şey geldi mi idrar kültürünüzde el koli bakterisine rastladınız mı ve hamilelik süreciniz nasıl ilerlediği neler yaptınız hastanede yatış oldu mu yoksa ilaç tedavisi mi aldınız bu süreci yaşayanlar yazarsa çok sevinirim