Benim oğlum da kreşe gidiyor biraz küçük basladik şu an 2.5 yaşında gün içinde yaptıkları etkinliklerle resim cekinip atıyor öğretmeni. Oğlum çok secicidir yemek konusunda pilav makarna dışında yemek yemezdi ama her defasında öğretmeni burda yiyor deyince şüphelendim video atar mısınız dedim attı gerçekten yiyomus. Ayrıca 2 haftada bir arayıp gelişimi hakkında bilgi veriyor ve tavsiyede bulunuyor.