Buse-ayaz-14 biz 7 aylığız ben hala yazın giydirdiğim ince tulumları giydiriyorum çünkü evin sıcaklığı iyi. Sadece içine zıbın giydiriyorum artık sıcak havalarda giydirmiyordum. Gece yatarken altına eşofman altı giydiriyorum tulumun. Dışarı çıkarkende penye hırka kulaklarından üşütmesin diye bandana ve yine eşofman altları giydiriyorum ve tabi çorap😊