Hndnckn inanılmaz memnunum. Babalinbaby aldm bebeğim hic durmadi hemen sıkıldı ve ilk kullanimda 180 tl iade ettim anladimki durmayacak. Ve cok terletti.
Dedim daha uygun birsey alayim olmazsa olmaz napalim dedim. Letgodan kullanılmamış kraft domino buldum aldim 50 tl. Bu kadarmi memnun kalinir valla bayıldık seve seve 2 aydr kullaniyorm. Yavrum da memnun ki gezerken icinde uyuyor yani 🥰