Ayseee60 bende doğumumdan hemen sonra göğüs uçlarım yara oldu ucu koptu resmen ağlayarak emziriyordum şuan 1 aylık bebeğim birinin tavsiyesiyle krem sürüp evde kullandığımız streçten bir parça üstüne kapatıyorum nemli kalıyor kanamıyor 1 hafta önce kremi değiştim mustela aldım onu sürüp streçi kapatıyorum yıkamada gerekmiyor emzireceğim zaman siliyorum yaralarım kapanmaya başladı onlarda çözümü buldum