Beyzaelifsevde Kızlar selam. Kraft prag bebek arabası almıştım . Ben hiç memnun kalmadım. Var mı kullanan? Büyük versiyonunda otururken bebisin ayakları aşağı sarkıyor. Normalde on kısmınin kalkması ve bebisin bacaklarını uzatması gerekmiyor mu???
pogacayanakk Beyzaelifsevde bende prag kullanıyorum 2 ay kadar oldu portbebeye geçeli yatay pozisyonda kullanıyorum şu ana kadar memnunum. YouTube da videoları var onu izleyin belki kurulumunu yanlış yapmışsınızdır
Beyzaelifsevde pogacayanakk yatay pozisyonda demiyorum otururken ayaklar aşağı sarkıyor. Videolarda o kısım yok bulamadim