Enzel canım maalesef emzirmiyorsum bebeğim emmeyi bıraktı zaten zor günler geciriyordum sütüm cook fazlaydı ve kızım asla emmek istemiyordu cok yıpranmıştım o yüzden korunmam gerekmedi cünkü koca moca görmedi gözüm🤣 emmeyi bırakıncda hapa başladım, ama emzirirken kullanılan hapta var sanırım, doktora danışmanız gerekiyor