Sonsuzmutluluk Kadersizxww öncelikle doktora gitmeniz lazım enfeksiyon var belliki antibiyotik yada fitil falan verir evde geçicek birşey değil malesef
Papatyamkuzum Kadersizxww muhtemelen enfeksiyon kapmışsınız. Her gün ve hatta gün içinde bikaç kere çamaşırınızı değiştirin. Yüksek sıcaklıkta yıkayın. Mutlaka tuvalete gittiğinizde de temizliğinizi yapın. Bi jinekologa da görünün. İlaçla tedavi olursunuz.
Sedaaksyy Kadersizxww nasıl bir koku çürük ekşi bir koku mu , eğer öyleyse enfeksiyondur , kaşıntı eşlik ediyorsa yanma varsa mantar olabilir , bence idrar tahlili verin belli olur o zaman
Elifnaz_anne Kadersizxww yenimi doğum yaptınız ben doğum yaptıktan 2 ay sonra koku ancak gitti çok kötü bı koku vardı
isimsiz___ Kadersizxww antibiyotik falan kullandıktan sonra hala devam ediyorsa, bende ara ara oluyor trendyoldan sabun aldım çok iyi geldi. Onunla yıkıyorum sizde bi bakın yorumlarına falan isterseniz. Adı Laventin intim yıkama jeli 66 lira