Merhaba benim kızım şuan iki aylık bi aylıkken kızımda böyle oldu yüzü bile çok kötüydü. Doktora götürdüm kortizonlu krem verdi sadece üç gün sür dedi. Vücuduna da bepanthol sensiderm verdi. Yüzü geçti vücüdu da biraz zaman aldı. En az 10 gün öyle kaldı sonradan geçti canım.