Ben iki güne bir içiyorum çok etkili
Her gün sakın içmeyin böbreklere zararlı hatta bebeği de çişe çok Çıkarıyor
Bir su bardağı kaynamış suya bir çay kaşığı toz kimyonu atıp karıştırıp ağzına çay tabağını kapatıyorum dibe çöküp ılıyınca içiyorum kimyonu içmiyorum bu kadar hatta bir kaşık da çok sancı çekiyorsa kızarıp morarıp ağlıyorsa oğluma da veriyorum