Selaaam bebeğim yaklaşık bir aydır bu lanet damlayı kullanıyordu 4 gün önce gazının bitmesi sebebiyle bıraktık ve bu bir ay içerisinde o kadar çok kustu ki ileri derece de reflü olabileceğini düşündük damladan olabileceği aklımıza gelmedi gastroloji den randevu aldık, damlanın sebeb olduğunu bugün anladım aranızda bu damlayı kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı ?