Yaklaşık 2 aydır bebeğim geceleri ağlayarak uyanıyor gözleri kapalı aglıyo kendini daha sola atıyo oturuyo tekrar yatıyo gözleri kapalı ama bunları yaparken mama veriyorum 5 dk uyuyo yada emzik sonra tine başlıyor sabaha kadar böyle doktora götürdüm bişi çıkmadı çok şükür ama neden böyle yapıyo anlamadım aynısını yaşayıp çözüme kavuşan varmı