Hero baby kaşık mamasını biberonla veren var mı bugün bebeğimi 2 3 saat anneme bırakmam lazım 4 aylık durmazsa hero baby kaşık mamasını biberonla verdirmeyi düşünüyorum diğer aptamil gibi mamaları alamam çok pahalı 1 kere kullanım için gerek duymuyorum kullananlar yazabilri mi bu arada kutunun üzerinde 4ay yazıyor