Merhaba anneler bebegim alerjik mama kullanıyor sağlık ocağından aylik yazdırıyoruz az önce yazdırdım eczane progomin as kalktı progomin syneo yazdırmaniz lazım çocuk doktorundan tekrar rapor çıkarmanız gerek dendi
Aynı sıkıntıyı yaşayan varmi acaba yeni mamayi kullanan varmi ?