Oznurkk ücretli öğretmen de formasyon şartı bulunmuyor hatta önlisans mezunları bile bir dönem ücretli öğretmenlik yapabiliyordu hala yapabiliyorlarmi onu bilmiyorum devlet okullarında zaten bu çok büyük bir sorun maliye mezunu arkadaşım bir dönem matematik öğretmeni olarak çalıştı sonra kendi vicdanen rahat edemeyip bıraktı