Anneoldummq Benim östrojen hormonum düşük çıktı. Endokrin bölümüne yönlendirdi. Doğumdan sonra 16 aydır adet görmediğimden dolayı o bölüme yönlendirdi. Kan değerlerim vs herşey temizdi sadece d vitamini verdi. Saç dökülmem de çok fazla ama doktor dedi eğer çok sıkıntı, stres falan yapıyorsan normal dedi. Bebeğim ek gıdayı reddediyor, hep ondan stres ediyorum