yagizinannesiiiiiiiiii Oğlum yarın 6 aylık oluyo. Ama cok huysuz huysuzlugu geçtim elinden biseyi alamıyoruz öyle bi ağlıyor ki. Az önce elinden oyuncağı düştü hala susturamadım katıla katıla agliyo. Sürekli onun istediği mi olacak nedir böyle 😔
MinikKoalam11 yagizinannesiiiiiiiiii kızım 10 aylık olacak 4,5 gün sonra bi kaç aydır benim kızım da öyle o kadar sinirli ki dediği olmayınca basıyor çığlığı bas bas ağlıyor bnde araştırma içerisine girdim ne yapabilirim diye
busraalkan_ yagizinannesiiiiiiiiii atak haftaları varmış ondan olabilir mi acaba sadece oyuncak dışı zamanlarda da huysuz mu
yagizinannesiiiiiiiiii Asyos1234 benim kendi sinirimi geçtim ben. 6 aydir böyle aşırı huysuz bi bebek alerjisi var diyet yapıyorum aç geziyorum tek basıma bakıyorum tuvalete bile gidemiyorum hiç bi şekilde de düzelmedi artık ne yapacağımı bilmiyorum üstüne elinden bisey alınca cildirmasi eklendi
Burcurazufuk yagizinannesiiiiiiiiii merhaba. Hep mi böyleydi yani huysuz ? Benim bebeğim de 3 ay 21 günlük. 40’ı çıkınca düzelir, 3 aylık olunca düzelir 4. Ayında düzelir diye diye bu günlere geldik. Ama yok düzelmiyor. Şimdi sinirlenmeyi öğrendi. Uyumadığı her an ağlayan huysuz mutsuz bir bebek
yagizinannesiiiiiiiiii Burcurazufuk hep böyleydi hep 😏 öyle dediler bana da malesef tam gaz devam hatta arttı bile