[silindi] bende prima premium care kullandım 4 ay kadar baştan onunla başlayınca riske atmak istemedim ama o parfüm kokusu ve pamuk bırakmasından dolayı bıraktım. Sleppy natural kilot bez aşırı memnun kaldım. Bir kere bile sızma yapmadı ki kızım aşırı hareketli. Koku yok pamuk yok yapısını ben beğendim. Can bebenin 4 numarasını kullandım sızdırmıyor ama çok kalitesiz geldi bana belli bir yerden sonra içindeki emici kısın parçalanıyor başka numarasını kullanmadım.