Kalpatisi_ Kızlar selam. Kızım bugün itibariyle 6 ay 20 günlük oldu. İlk doğduğu günden bu zamana kadar sepet beşiği var onda yatıyodu ama artık sığmıyo. Rahat uyuyo ama ayakları hep dışarda yada beşiğin üstüne koyarak uyuyo. 1 haftadır beşik arayışındayız ama kararsızız https://www.hizliresim.com/owe7pmi böyle bir beşik bulduk. Sizce böyle bi beşik mi almalıyım yoksa park beşik mi? Hangisi daha iyidir hangisi daha güvenli? İkiside aynı mı yoksa farkları varmı? Önerilerinize çok ihtiyacım var
Mizmizmyrtle Kalpatisi_ oğlum doğduğundan 11 aylık olana kadar anne yanı beşikte yattı bu sepet beşiklerde geçen iki hafta önce park beşik aldık oh be dedim çocuk rahat rahat yatıyor düştü düşecek derdi yok uyansa bile içinden çıkması imkansız hem sallanıyor hemde katlayıp küçücük yapıp istediğin her yere götürebiliyorsun bence park beşik daha kullanışlı
Bbdlklc Kalpatisi_ hafif beşiklere ağırlık verin bence, bunlar çok ağır çekilip itilmesi bile zor, park yatak ve tahta beşikler var bunlara benzer, hafifler, sizin açınızdan daha kolay olur, tabi siz bilirsiniz
livanurvealpinannesi61 Kalpatisi_ park beşik kullanıyorum oğlum 19 aylık şuan kızım 5 aylıkken almıştım 4 yıl Olcak memnunum
Kalpatisi_ Mizmizmyrtle içine her tarz yatak oluyo değil mi park beşiklere? Yoksa özel bi yatağı yok sanırım. Biraz saçma bi soru oldu ama uzun bi süre yatabilicek bişey almak istiyoruz 🙏
Mizmizmyrtle Kalpatisi_ canım biz e bebekten aldık içine de onun ölçülerine uygun yatak aldık çok geniş oluyor içleri benim oğlum 1 yaşına girecek rahat en az 3 yaşına kadar yatar 😇
Ulkuverasmom Kızıma böyle bir beşikle oda takımı almıştım yaşında falandı bu beşikten atladı eşim bacağından yakaladı 😂 oğlum 6 aylık 1.5 ayrım falan park beşikte yatırıyorum memnunum atlaması imkansız bir yere giderken de toplayıp götürüyorum yaşına gelince ikisine de montessori yatak yaptırıcam
Kalpatisi_ Ulkuverasmom ayyy Allah korusun 😅 ben normal beşik alıcaktım ama park beşiğe döndüm valla teşekkürler yorumunuz için 😘
Kalpatisi_ Mizmizmyrtle oh geniş geniş yatsın yavrunuz 🥰 park beşiğe döndüm sayenizde kararsızdım ama kesin park beşik alırım gibi görünüyo 😅
Kalpatisi_ Bbdlklc aslında hafif beşik bakıyoduk sonra gezerken bunu gördüm odada güzel durucağını düşünmüştüm ama çevrem park beşik falan diyince benim kafa karıştı sanırım park beşik alıcam 🥰
Mizmizmyrtle Kalpatisi_ bencede daha kullanışlı alıp katlayıp gittiğiniz yere götürmekte ayrı bir avantaj ☺️
Bbdlklc Kalpatisi_ çok güzeller gerçekten, bu attığınız beşiğin hafif modelleride var ama park beşiği istediğiniz zaman toplayıp bir yere götürebiliyosunuz, o açıdan baya iyi ve büyük, gönlünüzce olsun 🙏🏻
Kalpatisi_ livanurvealpinannesi61 ne güzel herkes park beşikten yana. İyi ki danışmışım buradakilere ❤️
Kalpatisi_ Bbdlklc doğru söylüyosunuz park beşiğin toplanıp heryere götürülme özelliği daha da cezbetti beni. Kızım yatağından başka hiç bi yerde uyuyamaz o yüzden bayramlarda falan eşim memlekete gitmek istediğinde ne yazıkki direkt aklıma gelen kızımın hiç bi yerde uyuyamadığı oluyo engel oluyodu bu durum bize. O bakımdan çok iyi
Kalpatisi_ Dimitrina_kovaceva teşekkür ederim fikriniz için. Artık let go ya beşik değil park beşik olarak bakıyorum 😅
Dimitrina_kovaceva Kalpatisi_ hahahah 😅 park beşik için bütçeniz nedir bilmiyorum ama sıfırını ucuza alsanız da olur zaten pek bi esprisi yok yani