pogacayanakk Slmnese hasır kelepçe dediğiniz Trabzon hasırı mı? Ben ondan almak istiyorum ama kuyumcu bana işçiliği yok demişti. Birde 11 sıralı kaç gram oluyor
Slmnese pogacayanakk canım gramı yüksekti ama hatırlamıyorum evet Trabzon hasır kelepçe işçiliği yüksek olduğu için satarken değer kaybediyor
Son123 Tazeanne00 evet son attığım kenarı şeritli olan vardı bende bir tane sadece onu takardim birçok kişi modelin adını sorup beğenmişti ama heryerde kuyumcular da bulunmuyor bu model biraz daha yöresel bı tarz
pogacayanakk Slmnese benim baya küçük altınım var onları Trabzon hasırı yapmak istiyorum. İnşallah değer kaybı fazla değildir
Slmnese pogacayanakk yani canım eğer bozdurmayacaksan değer diye düşünüyorum çünkü şık ve kaliteli duruyor
pogacayanakk Slmnese evet bende görüntüsü çok beğendiğim için istiyorum ama alırsam bir iki yıla ev alacağımız içim bozdurma ihtimalim var. Başka bir model bakayım artık
pogacayanakk Slmnese 6 tane Adana burmam var zaten farklı model arayışındayım şu an. Başka öneriniz varsa alırım
pogacayanakk Slmnese ay çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz bana yoksa gidip hasır alacaktım. Bende kuyumcu sayfalarına bakıyorum hep ama işçiliksiz fazla yok, bir umut belki bildiğiniz başka model vardir diye şansımı denemek istedim🙈😁
Slmnese pogacayanakk rica ederim ne demek ☺️ Aslında günlük kullanım için kirbit çöpü bilezik hem uygun hem de işçiliksiz olduğu için değer kaybetmiyor. Eğer hoşunuza giderse kolye ucu olarakta bir şeyler alabilirsiniz. Beşi birlik eğer paranız yeterse tam yatırımlık ya da tam altın alıp kolye ucunda takıp kullanabilirsiniz.
pogacayanakk Slmnese ya altınım var ama karar veremedim ne yapacağıma, dediğiniz gibi kolye de mantıklı Aslında onlara bakabilirim