Meryem063 Benim aile hekimliğindeki hemşire huzursuzluk olursa da Calpol verin dedi. Kızım aşı olduğu günün öğleninden sonra 2-3 gün hep huzursuz ve ağlıyordu. Ateşi olmadı. Calpol veriyordum. Yarım saat sonra sakinliyor uyuyordu. Ancak onunda kullanım saat aralıkları var, lütfen sağlıkçıların önerdiği saat aralıklarına uyarak verin. Endişe etmeyin. Onların iyiliği için… 🌸