glshobz Arkadaşlar aranızda sezeryan sonrası smear Testi yaptiran var mı? Nasıl bir işlem ağrı sızı oluyor mu? Ben doğuma gitmeden önce el ile muayene edilirken çok canım acımıştı aynı işlem mi?
BarlasMomm glshobz pek agri olmuyor cok kisa suruyor. Ayni islem degil elle muayene olmuyor. Alet kullaniliyor cok ince bi cubukla suruntu aliyor doktor
SunnyG Bu yaşa kadar yaptırmadınız mı hiç? Her sene yaptırmanız gerekir aslında rutin olarak. Sezaryenden sonra da kesinlikle yaptırmalısınız. Zorlu bi işlem değil.
acimavi glshobz hayır, çatala oturuyorsunuz, bir çubuk yardımıyla sürüntü alınıyor, herhangi bir acı sızı yok
Zlm glshobz içine birsey sokup onunla bakiyo artık ne topluyo nasıl oluyo ben bilmiyorum ben yaptırdım o kadar acı verici değildi rahatsız ediciydi daha çok