Buse_efe The_Ana 2 ye kesip koyuyorum her sene ben biberde koyuyorum hatta onuda olduğu gibi koyuyorum menemende ve yemeklerde kullanıyorum buzluktan çıkar çıkmaz biberi kullanmak lazım domasteste direk çıkarıp biraz soğuksuya koyuyorum kabuğu kendiliğinden soyuluyor menemeni sulu sevenler çok lezzetli bence 💕
FmBetull Ben doğrayıp poşetleyip attım buzluğa.Etliekmek içine makarnaya yemeklere vs kullanıcam.Tadında bozulma vs olmuyor
Yuses The_Ana ben yıkayıp rondodan kabuğuyla birlikte geçiriyorum, poşetleyip dondurucuya koyuyorum, tadı hiç bozulmuyor, ister sos olarak ister menemen olarak kullanıyorum sonra, çok güzel oluyor
Lenavegeceninannesi The_Ana blenderdan gecirip buzdolabı posetıne koyup presleyın bisey olmuyor ben bu yıl. 24 kavonoz menemen yaptım ama önceden oyle yapardım