Busraa3535 korkma canm hicbirsey olmaz ben hiç endişelenmedim nedense hiç içime kötü bisey doğmadı yani hep rahattım iyi düşün iyi olsun ki zaten bebeğin büyümüş yürüyor birsey olmaz. Mr cektirebilirsin sende içinde kalmasın ben 11 ayllikken çektirecegim ki benim oğlum da çok hareketli oturuyor gayet iyi gelişimi sağlıklı olsunlar da tek zaten büyüdükçe eminim delik küçülecek mesela 5 6 yaşlarında bence