ikibebeannesi diger yorumlara istinaden şunu soyleyim klips ya da klempli dedigimiz yontem cok da yeni bir yontem degil,vedat ali canoglu uygulamsya baslayali 35 yil olmuştur,eger ki zarari olmus olsa su an 35 yasina gelen örnekleri olurdu ve bu uygulamayi profesörler yapmazdi. Tibin ilerleyip yenibirseyler icat etmesi oldukca güzel,her alands oldugu gibi gelismeli de zaten.aletin adi da ali’s klemp yani vedat ali canoglunun isminden geliyor. Muayenehanesi Keçiören Ankara da. Ben de klipsli yaptirdim oglum 2.5 aylikken. O kadar basitti ki aşi olmak bile daha zordu. Bu yontemde kanama riski olmayisi cok guzel bi de iyilesme suresi cok cok kisa. Klips 3. Gun ciktiginda yara da iyilesmis oluyor,klips varken de yara görünmüyor. Oldukca memnun kaldim oneririm