merabalar ikizlerim 13 aylık kızım 11. ayından beri net bi şekilde işaret ediyor oğlumda herşeyi eliyle gösteriyor yakını işaret parmağıyla gösteriyor sorduğum şeyleri hep gösterir ama eliyle bi kaç gündür mesela şöyle yapıyor ikizinin burnunu bana gösteriyor ablasının tokasini saçını felan işaret parmağıyla bana gösteriyor kendi çorabını felan işaret parmağıyla gösteriyor kendi kendine mesela bugün buzdolabının önüne gitti miknatisni kalem vardı onu işaret etti yakından kelime kartlarını bana gösteriyor işaret parmağıyla felan ama uzaktaki biseyi eliyle gösteriyor uzaktan bisey sorarsam eliyle gösteriyor şimdi işaret etmiş oluyormu çok kafama takıyorum