ikizekiz masallah annesi olsun alsınlar zaten ek gıdaya geçtikten sonra kilo alımı çok yavaşlıyor aylık 200 300 grama düstü kilo alımımız, 7.5 aylığız henüz diş çıkarmadık diş çıkarırken de yine kilo alımı yavaşlayacak. Büyüklerin bir sözü var çok yiyen iyi olur çabuk elden çıkar diye o yüzden engel olma yesinler. biz 3 ay bittiginde 6.5 kiloyduk doktorların bazıları yedirme obez olur gibi şeyler söylediler bazıları da hic önemli değil gayet iyi devam et dediler. Biz normal yemesine devam ettik ek gıda da eklendi Oğlum şimdi 8.5 kilo. Karnı doyana kadar içsinler bence, doyunca çok güzel uyuyorlar sakin oluyorlar illa 90 da kalmayın bebeklerin durumuna göre ayarlayın bir gün 120 içer bir gün 90, harika bir annesin 🌸