Buse_efe Kullananlat memnunmusnuz bebeğim 10 aylık kanı düşük çıktı devletin verdiği etkili değil galiba sizler hangi markaları kullanıyorsunhz
Mizmizmyrtle Buse_efe ocean kan damlası kullanıyorum bende memnunum 9. Ay kan tahlilleri çok güzel çıktı
Buse_efe Mizmizmyrtle bizimki düşük çıktı malesef şuanda hepsiburadada indirim de siz neden aldınız acaba
Sedaaksyy Mizmizmyrtle kan damlasını kaç damla kullaniyorsunuz bende bu ay ocean aldım internetten , 10 kilo kızım 8 aylık
Sedaaksyy Buse_efe bugün hem d vitamini hem kan damlasını siparis verdim Hepsiburada dan şuan indirim var canım
Buse_efe Sedaaksyy bende alıcam şimdi ama D vitamini 20ml diyo 1000UI olanı var 400UI 600UI olanı var ben bilemedim 10 aylık oğlum hangisini alıcam
Sedaaksyy Buse_efe 5bucuk yaşında kızima bile hala 400 ü kullanıyoruz doktorumuzun önerisiyle , kızım 8 buçuk aylık ona da 400 olanı alıyoruz