Cigdematasoy1995 Wonderful_mom PFAPA sendromunu değerlendirdi mi doktorlar değerlendirmediyse ona baksınlar. Çocuk boşuna antibiyotik kullanmasın
Cigdematasoy1995 Wonderful_mom hangi hastaneye gidiyosunuz. Başka bi araştırma Hastanesi’ne falan gitseniz bu hastalıktan şüpheleniyoruz deseniz
Wonderful_mom Cigdematasoy1995 ozele de gttik devlete de.. bizden iyi mi biliyorsnuz dyor hep doktorlar
Cigdematasoy1995 Wonderful_mom belki biliyoruzdur bu doktorlarda ayrı bi dert ya bize de aynılarını demişlerdi ısrar edince bakmışlardı. İstanbul’da mısınız
Zynp35 Buse_efe kizimda ayni sekilde mutlaka ama mutlaka her ay bogaz enfeksyonu geçiniyor antibiyotik kullanmadan iyilemsmiyor. Birde hava aliyor makineden cok agir geçiriyor malesed ama nedeni bilinmiyor ne hikmetse