Gizemyyy ilk başta ben de sizin gibiydim çok evham yapıyordum çünlü benim bebeğimin kalp kapakçığı Biküspit korkuyordum bişey olacak diye günlerce başında uyumadan beklediğimi bilirim sabaha kadar ama siz gerilirseniz bebek de gerilir sakin olun her şeyi deneyin her bebek aynı olmuyor belki sizinki farklı bi yöntemle sakinleyecek ama önce sizin sakin kalmanız önemli onunla konuşun bebeğin tek istediği annesinin kollarında olmaktır sürekli ten teması yapın yavaş yavaş sakinlediğini göreceksiniz