minnosunannesi06 Anneler bisey sormak istiyordum evde domatesim vardı 3 şişe menemen yaptm dolapta bozulmasın diye ama kavonuzladim tuz unuttum koymayı bisey olur mu acaba bozulur mu
minnosunannesi06 mysa2 agzihj sıkıca kapttim eğer hava alsaydı kapak siserdi oyle bir sıkıntı yok eltim bozulur deyince korktum
mysa2 minnosunannesi06 ben senelerdir yapıyorum hiç tuz atmıyorum hem çorba hem Menemen hem sos olarak kullanıyorum .kullandığım zaman atıyorum tuzunu