Arkadaşlar bebeğim 20 günlük ben tiroid hastası olduğum için ne olur ne olmaz diye kontrole götürdük tsh sınırda çıkmıştı 2. Kez kontrole gittiğimde daha da yükselmiş doktor yenidoğan olduğu için takip edelim belki düşebilir dedi böyle bir durum yaşayan var mı acaba nasıl bir yol izlemeliyim