Gulayozden Merhaba anneler bebeğim 11 günlük sarılık olduk beni çok emmiyor hastanede yaptığımız halde sarılık geçmedi başına gelen var mı nasıl bi çözüm bulabilirim
SunnyG Emzirmekten başka çözümü yok diye biliyorum. Güneşe çıkaranlar da var kısa süreliğine ve camın arkasından olmak üzere ama ben yapmadım. Sadece emzirdim ve mama takviyesi verdim