Melekbas Tgbdmrkay 6. Aydan sonra gectigini soylemisti doktorumuz bize her asi sonrasi korktugu icin bizimde tekrarliyor uzun bir sure sonra azaliyor
Tgbdmrkay Saafie 2buçuk aylık olduk baya azalma olmuştu hatta uzun zamandır yapmıyordu, dün aşı olduk acaba ağrı hissettiği içinmi yapıyor!!
Saafie Tgbdmrkay Sanmıyorum ağrı değildir, korkudur. Benim kızımında vardı 6. Ayından sonra tamamen bitmişti
Tgbdmrkay Saafie Tam bitti derken hop birden geri baslamasi beni biraz endise ettirdi… acaba neden korkuyor ☹️