brra77 duru granül kullanıyorum. Doğal olduğunu düşünerek indirimdeyken bayağı stok yapmıştım, şu an alsam gerçekten içeriğini araştırıp hakiki doğal olan bir deterjan alırdım. Green clean leke çıkarıcı kullanıyorum, yumuşatıcı sadece sentetik koku veren kimyasal olduğu için kızımın çamaşırlarına hiç kullanmadım, uzun bir süredir kendi çamaşırlarımıza da kullanmıyorum