Aselzumra23 Selam güzel annelerim kızım 4.5 aylık ek gıdaya geçmeye az kaldı hazırlığımi şimdiden yapmak istiyorum memnun olduğunz kesinlikle al dediğinz ürünleri yazarsanz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler 🥰
Asyaveannesi04 Aselzumra23 mama sandalyesi, ben tabak kaşık buhar makinası felan da aldım hepsini de kullanıyorum çok memnunum
Buse_efe Aselzumra23 ben oi oi takım alsım kase tabak kaşık hatta aventin 2 adet daha silikon kaşığını aldım kaşık çok gereksiz 7. Ayından sonra çok küçük kalıyor o kaşıklar tatlı kaşığıma geçiyorsun direkt kaşık abartma ben gibi yani önlük bol al benim oğlum çok çılgın yemek yiyor üst baş kalmıyor 😀
Asyaveannesi04 Aselzumra23 ikea aldım ama 2 kez zam geldi ben aldıktan sonra ben 230a almıştım şuan 420 olmuş 🥲