Cyerg Kiwi marka kullanıyorum çekim gücü de aslında iyi. Burda yorumları da okudum memnun olan çoktu. Ama kesilir mi diye endişem var, diğer markalar çok pahalı diye gerek duymamıştım ama acaba almam gerekli mi daha mı çok çekim güçleri, acaba daha mı çok süt çıkar ?🙄
Akalinbetul_8 Cyerg canım elektrıklı birtane aldıysa yeter bebegıde cok emzır kendını kasma gıtmez ıns
Mizgin09 Cyerg Bugün tam bir haftalık olduk benim oğlumda damak yarılığı var malesef benide emmiyor sağıp veriyorum yetmiyor arada mamada vermek zorunda kalıyorum sürekli ağlıyor bende philipsin avent sağma makinasını kullanıyorum şuanlık memnunum ama süt böylelikle kesilir diyolar uzun ömürlü değilmiş sütümden de mahrum olsun istemiyorum rabbim yardımcımız olsun
Cyerg Akalinbetul_8 meme reddi yaşıyoruz maalesef 😔 belki bı gün emer tekrar ama emene kadar kesilmesin istiyorum. Elektrikli evet ama yeterli mi daha iyisini almak gerekiyorsa alayım diye dusundum
KBC Cyerg biz de meme reddi yaşıyoruz ve daha 12 günlüğüz :/ ben onu emmeye zorladıkça çok strese giriyorum ve o gün sütüm hiç olmuyor. Bıraktım artık sağarak veriyorum ona göre davranıyorum bendeki marka da kiwi ve çok memnunum sağdıkça sütün azalmaz ama biraz moral bozukluğu biraz beslenme yetersizliği bu şekilde bir şey diyemem… siz ne kadarlıksınız bu arada ve meme reddi nasıl başladı
Cyerg KBC benim bebeğim ilk günden beri emiyordu ilk günden beri de sütüm çoktu her şey güzeldi yani nazar mı değdi inanın anlamadım yada emzikten, kendiliğinden yaklaşık bir ay sonra başladı sonra gece emdi sadece bu sırada benim pompam yoktu bide stresten sütüm azaldı.Sonra tamamen uzaklaştı her yolu denedim emzirme pozisyonuna gelir gelmez bagiriyordu. Silikon uçla bazen aliyor bence deneyin biliyorum çok zor bu süreç
KBC Masalina01 ne kadarlıksınız? Ve büyüdükçe daha zor oluyor mu? Ben tüm güne sütümü yettiremiyorum takviye mama da kullanıyorum:/
Cyerg KBC bugün 2 aylık oldu. Sütüm çoktu ne olduğunu anlamadan bı sure sonra azaldı sağım yapıyorum aslında bazen 120 cikiyor bazen 30 zor çıkıyor. Stres kesinlikle etkiliyor, bir de uyku. Bende mama veriyorum mecbur sütümü de gün içinde ne kadar çıkarsa veriyorum mecbur. Sağım yapmak çok zor bence, çünkü uyanıkken zaten bir şey yapamıyoruz, uyudugunda işlerimizi mi halledelim dinlenelim mi yemek mi yiyelim sağım mi yapalım zor yanı. Büyüdükce zorluğu ne açıdan anlamadım? Büyüdükçe daha çok içiyor daha zor doyuyor tabi süt ona göre az geliyor tek zorluğu bence bu 🤷🏻♀️
Cyerg KBC bir de biberon kesinlikle kullanilmamali ama benim bebeğim diğer yöntemlerle kabul etmedi, emmek dışında beslenmek istemedi. Göğsünüze sagdiginiz sütten siringayla damlatın bebeğin ağzına süt gelsin sanki biberondan geliyormuş gibi memenizi emer. Benimki ilk günden beri öyle emiyordu inşallah sizinki emer daha küçükmüş çok, işiniz daha kolay olabilir 🙏🏼
KBC Cyerg en iyi emzirme danışmanlarına da gittim bana 10 gün yataktan çıkma tentene temasla uyu hiç kucağından indirme parmak+hortum şeklinde besle dedi ama biz onu 1 gün bile yapamadık parmak ve hortumu da kabul etmesi çok zor oldu olmadı. :/ ya açıkçası çok ağlamasını da istemiyorum sinirli bebek olacak bana güven duygusu azalacak vs vs diye bende ona göre şekillendim sizi de anlıyorum ama bana göre çok iyiymiş en azından emmiş sizi
Cyerg KBC sizin işiniz daha kolay şuan pes etmeyin benimki büyüktü onun için çok zorlandım, dediğim gibi yapmaya çalışın uyku sersemiyken uyanınca göğsünüze sutunuzden siringayla birisi sıksın sizde emzirmeye çalışın inanın bu bende işe yaradı kucukken.
Cyerg Mizgin09 ben burada okudum 1 yaşına kadar sağıp veren bile varmış. Bence bu bı çok şeye bağlı böyle düşünmeyin, yani bende düşünmemeye çalışıyorum. Hayırlısı, bende mesela 1 ay emmisim annemi. Ama saglikliyim çok şükür, öyle çok kolay da hasta olan biri değilim. Mamanın da içinde faydali şeyler var anne sütü kadar olmasa da, böyle düşünmek lazım
Mizgin09 Cyerg çokk düşünüyorum sürekli sütüm oldu mu sağınca az çıkıyor o kadar yiyip içiyorum ki bu yediklerim nereye gidiyor diye kendime kızıyorum hoşaf hurma tatlı yeşillik meyve suları günlük 3 litre su ama çıkan süt 90 c 2 defa böyle cıkıyor sonra yokk
Cyerg Mizgin09 dinlenip uyumak da çok önemli, bir de kafaya takmayın stres de çok etkiliyor gerçekten. Beyinde bitiyor yediklerimizin de faydası var elbette, mesela malt içecekler, yulaf, humana, ayran, tahin helvası bunlar da çok öneriliyor
Cyerg Mizgin09 olmuyorsa da kafaya takmayın, bende 1 ay emmisim yani sağlikliyiim sonuçta bebeğiniz sağlıklı olsun 🧡
Mizgin09 Cyerg Dinlenemiyorum 2 de 5ve 6 yaşlarında kızlarım var vakit yok dinlenmeye belkide o yüzden süt devir daim yapmıyor
Mizgin09 Cyerg Allah razı olsun rabbim tüm bebekleri korusun dediğin gibi gittiği yere kadar sağıp vereyip sonrası Allah kerim 😘