Selam anneler..biliyorumki bazilariniz emzirirken kilo vererek dogum sonrasi kilo problemi yasamadiniz..ama bircogunuzda sut yapsin diye yediniz ve kilo aldiniz..bende oyleyim iste bebegim 6.ayina girdi ve 96la doguma girip 84 kiloya dusmus olarak eve gelen ben bu surecte yine 93leri gordumm..artik emmeyi birakti ve ben tek basima diyet icin motive olamadigimi farkettim..benim gibiyseniz ses verin🙋♀️🥰