Kaderyerr Kızlar uygulama ne zaman bitiyor 😃 merak ettim bitince ne oluyor 😂 forum falan gözüküyor mu
Kaderyerr Gokceyasinmiran ne bilem ya nete yazdım çıkmadı 🤣🤣 günlük yazılar varya acaba kaça kadar okicam diye düşündüm. Seviyorum her gece okuyorum 😄
Gokceyasinmiran Kaderyerr evet bende öyle çok hoşuma gidiyor postları sessizce okumak 😀 ve motive oluyorum bazen de yalnız olmadığımız anlıyorum falan 😀
Nargiza97 Kaderyerr bende doğduğundan beri okuyorum çok yardımcı oluyor yaşadığımız şeyleri okumak iyi geliyor 4 aylığız